2015. június 10., szerda

Prológus


Kedveseim! Úgy gondoltuk, hogy ma már  nem húzzuk és kirakjuk a prológust. Reméljük tetszeni fog! Puszi: Mym & NaTi

,,Nem tudtam mit tehetnék. Miként oldhatnám meg gondjaim... Azonban ránéztem a tárgyra, ami halálomat okozta. Nem hittem el, hogy pont én kényszerülök erre. Soha sem akartam ezt, főleg nem Trent-nek. Tudom, fáj neki a sírom mellett állni, de nem gondoltam át. 
 Csak egy vágás volt esküszöm... Könnyíteni akartam magamon. Régebben többször is megtettem. De ahogy megismertem Trent-et,nem kellett ilyen módon segítenem fájdalmamnak.
 Azonban két hónapja újra próbálkoztam. Amikor nem értem el azt amit szerettem volna, dühömben elég volt egy mélyebb vágás nyakamon, vékony légcsövem mellett. Ott, akkor mindennek vége lett. Ráestem fürdőszobánk kemény, vizes, csúszós, hideg csempéjére. Sok vérveszteségtől elájultam, éles szegélybe ütközött fejem. 
  Soha többet nem keltem fel onnan..."

Előtte mégis írtam egy eymailt párom jövendő barátnőjének... Beállítottam, hogy pontosan két hét múlva megkapja, csak ennyi időt adhatok barátomnak. Remélem boldoggá teszi Olive...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése